Jak zboží vrátit nebo reklamovat
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Neodpovídá zakoupené zboží z nějakého důvodu vašim představám? Nemějte obavy. Nevyhovující produkty můžete do 14 dnů od převzetí balíčku klidně vrátit, a to bez udání důvodu.
Zboží je potřeba vrátit nepoškozené a v originálním obalu, pořádně je zabalit (stejným způsobem, jakým bylo zabaleno při přepravě z našeho skladu k vám) a společně s dárečkem (ten vracíte vždy, pokud si ponecháte zboží v nižší hodnotě, než je hodnota dárku) na vlastní náklady poslat na výdejní místo Zásilkovny: Košařova 749/23, 197 00, Praha. Do balíčku nezapomeňte přiložit vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy, který si můžete stáhnout a vytisknout kliknutím na tlačítko níže.
-> Chci si stáhnout odstoupení od kupní smlouvy
Jakmile zboží dorazí , budeme vás informovat o dalším postupu. Zpravidla však vracíme peníze za zboží do 14 dní od doručení balíčku k nám na sklad, a to na číslo účtu uvedené v přiloženém formuláři.
VADNÉ ZBOŽÍ
I když všechno zboží před naskladněním na e-shop a následně znovu i před zabalením balíčku pečlivě kontrolujeme, abychom vám je doručili v té nejlepší kvalitě, může se stát, že i náš ostříží zrak některou vadu při kontrole přehlédne. Pokud nějakou takovou vadu na zboží najdete, ihned nás prosím kontaktujte telefonicky, vyžádáme si od Vás fotografie. Co nejdříve vás budeme informovat o dalším postupu.