Jak zboží vrátit nebo reklamovat

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Neodpovídá zakoupené zboží z nějakého důvodu vašim představám? Nemějte obavy. Nevyhovující produkty můžete do 14 dnů od převzetí balíčku klidně vrátit, a to bez udání důvodu.

Zboží je potřeba vrátit nepoškozené a v originálním obalu, pořádně je zabalit (stejným způsobem, jakým bylo zabaleno při přepravě z našeho skladu k vám) a společně s dárečkem (ten vracíte vždy, pokud si ponecháte zboží v nižší hodnotě, než je hodnota dárku) na vlastní náklady poslat na výdejní místo Zásilkovny: Košařova 749/23, 197 00, Praha. Do balíčku nezapomeňte přiložit vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy, který si můžete stáhnout a vytisknout kliknutím na tlačítko níže.

 

-> Chci si stáhnout odstoupení od kupní smlouvy

 

Jakmile zboží dorazí , budeme vás informovat o dalším postupu. Zpravidla však vracíme peníze za zboží do 14 dní od doručení balíčku k nám na sklad, a to na číslo účtu uvedené v přiloženém formuláři.

 

 

VADNÉ ZBOŽÍ


I když všechno zboží před naskladněním na e-shop a následně znovu i před zabalením balíčku pečlivě kontrolujeme, abychom vám je doručili v té nejlepší kvalitě, může se stát, že i náš ostříží zrak některou vadu při kontrole přehlédne. P
okud nějakou takovou vadu na zboží najdete, ihned nás prosím kontaktujte telefonicky, vyžádáme si od Vás fotografie. Co nejdříve vás budeme informovat o dalším postupu.

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení